Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 14 november 2012

Av mellanhimmelojord - 14 november 2012 21:12

Popcorn + meningslösa program på tv:n #lovelife

Av mellanhimmelojord - 14 november 2012 17:16

Hellu!

Sitter & lyssnar på "Take me home" , den är ju såå himla bra, dont u think? ;)

Dagen har varit väldigt bra iallafall, vanliga lektioner till kvart i tolv, då slutade vi. Sedan gick jag & Julia till stan och åt på Graffiti, sedan skulle jag köpa födelsedagspresent till Lovalie & min mamma, letade ett tag men hittade till slut vad jag ville ha :) Tror de blir glada!

Åkte med mamma hem vid halv två och då blev det mest en massa plugg... Jävla franskaprov, men jag tror jag kan det mesta nu (y' Sedan har jag kollat lite i gymnasiekatalogerna jag fått och nu har jag kommit fram till att det inte bara är "Hår- & Makeupartist" linjen jag vill gå utan oxå "Hotell & Turism" (en speciell skola) ... haha, vet inte riktigt hur jag ska göra längre, men jag antar att jag får gå på lite öppethus och kolla lit hur det verkar... Ska börja med att gå på Öppethus på lördag iallafall, Plusgymnasiet i Kristiandstad - Hår-& Makeupartist, blir det att kolla då, sedan är det flera skolor som har öppethus v. 47-48.

Nu ska jag göra ett förinställt inlägg som antagligen kommer upp vid lunchtid imorgon :) Sedan ska jag gå & duscha, raka benen och lite så... Pallar inte men men... ^^ Puss :*


 


#2

Av mellanhimmelojord - 14 november 2012 13:15

I MIN HANDVÄSKA


Tänkte visa er vad jag har i min handväska, dock har jag ingen handväska xd... Haha, jag har en väska som jag använder typ hela tiden, i skolan, när jag ska gå på stan osv. Det är ju bara att ta ut skolböcker o sånt när man ska på stan tex. och lägga dit plånboken istället ;) Men nu ska jag visa de saker som alltid finns i min väska :)


   


~ Röd neccesär - med tex. astmamedicin, tamponger, plåster (bara för att de har så otroligt gullig förpackning xd) o lite sånt. Det är min "Kris-neccesär" & ja, det namnet hittade jag på precis nu xd


~ Husnycklar - obvious?


~ Mobilladdare - min mobil är så otroligt dålig så jag måste ibland ladda den mitt på dagen och då är det ju en klar fördel att ha med sig sin laddare...


~ Hörlurar - ett måste för att överleva!


~ Lösnagelfil - haha ;s Den har mest fått ligga kvar i väskan för att de gånger jag använder lösnaglar glömmer jag alltid att ta med mig filen när jag ska nånstans, så det är bra att den ligger där alltid :)


~ Läppbalsam - obvious?


~ Ihopfällbar borste + minispegel - jättebra att ha när man är i behov utav en spegel och det inte finns nån i närheten. Borsten är oxå jätte bra när man känner att håret är helt kaos...


~ Busskort + extrabusskort - busskort som jag fått ifrån skolan som jag bara kan åka med på vardagarna, vanligt busskort ifall jag ska åka på helgen.


~ Roller - Perfekt att ha i väskan tex. efter syslöjden då man lätt får en massa trådar på sig. Eller om man har svarta kläder :)



Av mellanhimmelojord - 14 november 2012 07:13

Haha, tog en webcam bild precis & insåg att min tunga kunde bli typ hur lång som helst xd haha, jag ser ut som en dinosaurie typ...

Nej, nu måste jag gå & borsta tänderna så ska jag snart till skolan, ha en bra dag! Puss ;*


 


Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards