Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 17 november 2012

Av mellanhimmelojord - 17 november 2012 17:16

VAD TYCKER NI OM ....  


 


Själv tycker jag att det är ett av de bästa programmen på väääldigt väääldigt länge! Älskar det! Vad tycker ni? Hata eller älska? Iallafall så längtar jag till tisdag då det är dubbelavsnitt !! <3

Av mellanhimmelojord - 17 november 2012 15:32

Hejj!

Bloggade inte igår eftersomm jag hade fullt upp, så nu tänkte jag berätta vad jag gjorde :)

Efter skolan gick jag hem till min moster, min söta lilla kusin fyllde 1 år. Jag hade köpt en kamera från mig & Albin (tror jag nämnt det tidigare) & hon blev jääätteglad, hon satt och lekte med den jätte länge :) Vi fikade oså där sedan kom pappa dit när han slutade jobbet, då hade han hämtat min Iphone5 till mig!! Såå glad! Så resten av eftermiddagen typ startade jag upp den & instalerade massa saker oså :) Sen tog jag bussen hem vid tjugo i sex. Isabella & Julia åkte oxå med den bussen så vi gick sedan tillsammans hem till mig. Chillade lite, sen åt vi tacos, tittade på film, "Jag saknar dig" blev det, sjukt bra, rekomenderas till alla som av någon anledning missat den! Sedan åkte Isabella & Julia hem vid elva typ & jag gick o la mig vid tolv-ett nångång :)
Det var typ det jag gjorde igår, och vet ni, jag satte inte igång datorn en enda gång igår (y' Duktig jag är va? Faaaaast, jag använde ju min mobil desto mer ;) Så otroligt glad att jag äntligen fått en ny mobil, i min gamla  kunde jag inte ha någonting, inte instagram, kik osv. Life sucks... Men nu kan jag & jag är helt överlycklig!


  


Följ mig på...


Instagram: emeliehkansson

Twitter: emeliehkansson


Och skriv till mig på...


Kik: emelieh97


Puss ;*

#4

Av mellanhimmelojord - 17 november 2012 15:23

DET HÄR HADE JAG PÅ MIG IDAG :


Hade & hade... Jag har fortfarande det här på mig ;) Iallafall, outfit of the day:


 


Ljusrosa Pippi-tröja : Ullared

Svarta, höga shorts : H&M

Svarta, tunna strumpbyxor : H&M

Svarta örhängen : Ur & Penn

Av mellanhimmelojord - 17 november 2012 13:11

Är verkligen jätte glad! Igår fick jag min iPhone så nu håller jag på att lära mig den :)
Idag har jag varit på plusgymnaiet i Kristiandstad o kollat på stylistlinjen eftersom det var öppethus. Det var faktiskt jätte bra där tyckte jag och den skolan ligger nu först på min "skolor jag vill gå på lista" ;) hihi.. Efteråt åkte jag o mamma för att köpa skor till henne men hon hittade inga... Så åkte vi till nån elektronik affär o köpte plast till min telefon och ett skal att ha tills jag får nått "fint" , detta var oxå fint men jag vill ha ett annat, så detta är reservskalet ;) nu sitter vi i bilen påväg hem o ska bara snabbt in på maxi innan vi kommer hem. Puss ;*

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards