Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 13 november 2012

Av mellanhimmelojord - 13 november 2012 22:24

Hej! Idag har jag som vanligt varit i skolan, tisdagar är väldigt chilla faktiskt, vi har typ bara rroliga ämnen och sen har jag och Isabella jätte lång håltimme oxå (y' så det e skönt! Vår sista lektion på tisdagar är bild och om vi vill får vi sitta kvar efteråt så jag, Isabella, Jenny, Madde och Emma satt kvar en timme och fortsatte med våra bildprojekt. Blev faktiskt riktigt nöjd idag :D ! Tog bussen hem vid tjugo i fem, sen gjorde jag matteläxa, följde med mamma och handlade, åt kvällsmat, dansade runt lite ;s , spelade spel med Albin och hjälpte mamma att flytta en massa saker ifrån köket till vardagsrummet. Vårt hus ser katastrofalt ut just nu, vi håller nämnligen på att göra vid Albins rum och snart är det kökets tur. Helrenovering känns det som men jag tror det kommer bli jätte fint! Nu ska jag gå o sova, puss och godnatt finisar ;*

#1

Av mellanhimmelojord - 13 november 2012 11:00

TIO SAKER NI INTE VISSTE OM MIG


1)När jag var liten trodde jag att man kunde köpa bebisar i en affär och typ välja hur de skulle se ut med tex. hudfärg, ögonfärg osv. Oså trodde jag att man fick lite tillbehör till bebisen när man köpte den, såsom nappflaska, nappar osv.


2) Jag har jätte mycket ångest inför gymnasievalet....


3) Jag hatar ärtor!


4) Jag har fortfarande ingen aning om varför mina föräldrar skilde sig & det är 8 ½ år sedan typ...


5) När jag är arg eller ledsen eller nått, så skriver jag anteckningar på min mobil som beskriver hur jag känner, eller skriver jag en vanlig lapp som jag viker ihop och sedan tejpar fast den under min byrålåda.


6) Jag har svårt att prata om jobbiga saker. Jag skriver eller tecknar hellre hur jag känner...


7) Jag är nästintill autistisk. Jag måste ha allting på ett visst sätt, så jag har koll lixom. Mamma tror att om vi hade kollat upp mig så hade jag fått en diagnos, haha...


8) I trean så spelade jag blockflöjt men var skitdålig, så jag ville sluta hela tiden. Förstod absolut ingenting av de äckliga noterna och grät flera gånger då jag skulle öva. Tyckte det var jätte jobbigt, men mina föräldrar ville tvunget att jag skulle spela ett helt läsår!


9) Jag är jätte dålig på att hålla mig till en sak, jag ändrar mig hela tiden och får nya idèer. Det är väl bra att jag får nya idèer men ibland önskar jag att jag kunde hålla mig till det jag bestämt att jag ska göra, annars blir allting lite halvfärdigt...


10) Jag har jättedåligt självförtroende, även om jag inte visar det speciellt ofta, men det finns de dagar då jag bara gåter för att jag är så jävla ful och mitt hår är fel och mitt smink är helt fucked up och och och och och..... Haha, sånt pms-barn jag är.. ^^ Fattar inte hur min familj orkar med mig ;)


 

Av mellanhimmelojord - 13 november 2012 07:15

Jag är otroligt dålig på att äta frukost så idag bestämde jag mig för att äta ordentligt! Nu ska vi bara se hur mycket jag orkar...

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards