Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under januari 2013

Av mellanhimmelojord - 7 januari 2013 09:50

Saker jag ska göra idag:


-Fixa naglarna

-Fixa mina ögonbryn

-Titta på Justin Biebers film "Never say Never"

-Duscha

-Förbereda inför skolstarten imorgon


Sedan får vi se vad som mer händer... :) Vad ska ni göra idag?


Denna låten lyssnar jag på nu för att komma igång och lixom orka ta tag i mitt liv, så om och om igen spelas den här låten: 'I love it' med Icona pop, Charli XCX. Sjukt bra "komma-igång-låt"!!


Av mellanhimmelojord - 6 januari 2013 23:31

Tänkte bara säga god natt till mina söta bloggläsare! Imorron är sista lediga dagen sen börjar skolan, så jag har väldigt mycket planer för imorgon :) ni får se imorron helt enkelt, blir antagligen bilder till bloggen oxå ;) ! Hope for the best! Nu ska jag sova, puss och go natt!

Av mellanhimmelojord - 6 januari 2013 12:45

Har varit ute och lekt med mina små änglar, Vira & Ellie. Vi har gungat, eller jag tog fart på de, och vi har lekt 'under hökens vingar' kul när man är tre personer :$ . Haha, go for it lixom! Sedan har vi plockat ner deras koja som varit uppe över hela vintern... Nu ska jag spela lite Sims medan de är inne och leker hos grannen :) resten av dagen är oplanerad, jagd ja väl packa lite och sedan ska jag till mamma ikväll, vad ska ni göra idag? Puss ;*

Av mellanhimmelojord - 5 januari 2013 15:43

Haha.

Av mellanhimmelojord - 5 januari 2013 15:09

Wazup?
Sov bort hela förmiddagen men jag kompenserade det med att vara extra effektiv på eftermiddagen. Lite stolt över mig själv sådär ;) Jag har plockat bort alla mina julsaker, dammat och dammsugat mitt rum, tömt min papperskorg, renbäddat min säng, bakat frukostbullar med Ellie, osv. Duktigt huh? ;) . Nu har vi precis fikat lite på mina och Ellies bullar och milkshake (y) yummy! Får se vad som händer resten av dagen, vad har ni gjort idag?

Av mellanhimmelojord - 4 januari 2013 22:38

Har varit en heeeeelt okej dag idag. Isabella kom till mig vid lunch nån gång och sedan var hon här hela eftermiddagen, mysigt. Vi typ snackade en massa, spelade Sims osv. Riktigt trevligt var det! När hon stuckit hem så åt vi kvällsmat, hemmagjorda hamburgare, fett mycket godare än typ McDonalds...

Sedan spelade jag och Ellie spel, "Vem där?" Har blivit lite av en favorit hos mina syskon... Så hjälpte Linda Ellie... Jag tittade på "Two and a half men" samtidigt vill jag ju bara berätta innan... Så ska jag fråga: "Har den skägg?" Nej men vad säger jag istället?! Jo; "Har den sex?"
Och alla bara what?!! Haha, jag bara whoops... Haha, ett litet tips bara, läs inte på tv:n samtidigt som ni spelar det spelat, blir kaos!!

Nu ska jag sova, puss ;*

Av mellanhimmelojord - 4 januari 2013 10:42

Har faktiskt sovit jätte bra inatt, konstigt nog... Men det var skönt! Vaknade av väckarklockan kl: 09:00 och gick upp för att äta frukost. Efter frukosten duschade jag och sedan fixade jag mig. Nu är farmor och farfar här och passar oss för pappa och Linda är på BUP... Jag hoppas att de snart kommer hem igen för jag pallar inte med farmor och farfar och alla deras frågor hela tiden!! Så nu gömmer jag mig på mitt rum :D..
I eftermiddag kommer antagligen Isabella och ska vara här, det ska bli kul! Hoppas ni får en jätte bra dag! Puss ;*

Dagens outfit: jeans-H&M, skjorta-JC

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards