Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under augusti 2012

Av mellanhimmelojord - 20 augusti 2012 18:36

ChaChaa bloggen Emelie is in tha house !

Haha, aw, kan inte bara någon komma och döda mig?! Är så jävla övertrött... Min familj e fett trött på mig så de lär väl addoptera bort mig snart .. ;s Hihi..

Skolan har varit helt okej iallafall, sov ju hos Isabella tills idag och vi var faktiskt jätte duktiga och gick o la oss vid typ tio (A) bara för att det var skola idag. Isabella somnade typ direkt men jag var vaken typ till ett och sedan vaknade jag igen vid sex typ.. ;/ Vi gick upp vid kvart i sju iallafall, åt frukost, fixade oss och gick till skolan. Det var ju lixom inget nytt, skolan såg ut precis som innan... Vi la in väskorna i skåpen och letade upp Anna & Julia. Har inte träffat Anna på heeeeela sommarlovet så jag har saknat henne fett mycket <3 Sedan gick vi till studion och hade typ samling med klassen oså, massa information, sammarbetsövningar, intervjuer och fruktpauser på förmiddagen. På eftermiddagen blev det ännu mer info, film och lite fler övningar. Fett chill ! Imorgon ska klassen samlas vid Finjasjön och ha det allmänt mysigt, leka lekar och fika och så... Sedan ska vi cykla tillbaka till skolan och äta lunch och ha ännu mer klasstid, tror jag. Sedan blir det vanliga lektioner på ondag. Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och gå och duscha, kanske? eller? ja! Sedan får vi se om det blir att titta på Robinson med bror :) Pussisar på er ;*


 


Av mellanhimmelojord - 19 augusti 2012 17:37

Nu har jag spelat lite sims och snart blir det att äta mat, sedan tar jag bussen till sötaste Isabella (Y) Ha en bra kväll allihopa :*


 



<3

Av mellanhimmelojord - 19 augusti 2012 14:10


Kärlek till låten <3

Av mellanhimmelojord - 19 augusti 2012 13:43

ChaCha ^^ ..

Igår var Henrik, Jessan, Anton, Albin, Ida & Emma, här. Det var faktiskt ganska trevligt... Vi åt typ mat, fikade, osv.

Det var väldigt kul iallafall att träffa dem :)

Idag väckte mamma mig vid halv elva och sedan åt jag frukost. Därefter la jag mig i en solstol och låg där och solade i ungefär en halvtimme (Y) Sedan blev det att duscha, raka benen, packa inför skolan imorron osv. Packade även övernattningsgrejjer till ikväll. Jag ska nämnligen sova över hos Isabella tills imorgon, ska bli kul :) ! Nu ska jag kolla lite bloggar, sedan blire att fixa mina naglar oså kommer mormor och morfar lite senare och fikar :) Mysigt ! Puss :*


 

Bbq

Av mellanhimmelojord - 18 augusti 2012 18:25

Vi skulle ju egentligen åkt till Malmö festivalen ikväll o tittat på Norlie & Kkv mfl. Men jag kände inte för det så vi stannade hemma och nu har vi lite gäster :) Som ska grilla och lite så hos oss ikväll. Antagligen blir det att spela lite kubb och sånt sedan oxå... Vilket jag är asdålig på xd Men,men... Ha en awesome kväll :D ! P&K <3

Bild på finaste Lovalie.

Av mellanhimmelojord - 18 augusti 2012 17:00

  Bara för att jag har så sjukt tråkigt så redigerar jag lite bilder och gör lite collage ;)

Älskar er!

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards