Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under augusti 2012

Av mellanhimmelojord - 12 augusti 2012 20:20

Fuuuuuuuuuuck !

Mår piss, pallar inte skriva o tycker fett synd om alla som e i min närhet ... -.-'

Hörs i morgon när jag mår lite bättre !

Av mellanhimmelojord - 12 augusti 2012 14:09

Hellu !

Igår skulle jag ju på "vuxenfest", haha.. Och vi fixade oss och så, sen åkte vi dit och där inser vi att det är ett "hemlighetsbröllop", alla har vanliga kläder på sig och inga presenter eller så, för ingen visste om det. Men det var jätte fint dukat, och en tipsrunda som bara handlade om dem, deras äldre släktingar var där (tror inte de skulle varit det på en vanlig fest...) osv. Sedan kom där en präst oså gifte dem sig därpå en äng, typ, jätte fint var det, tyvär hade jag inte kameran med mig... Så blåste deras supersöta barn såpbubblor på dem och så :') .

Så blev det mat, och det var folk som höll lite improviserade tal osv. Det var lite pinsamt, för där var två stycken killar där som jag har varit tillsammans med (A). Den ena var jag tillsammans med på dagis och har inte träffat sedan dess, och den andra vra jag tillsammans med i fyran och lite i sexan. Tror jag träffade han en eller två gånger sen i sjuan-åttan..? Iallafall, så det var lite pinsamt. Sedan var det inte så många fler jag kände, eller så, jag visste vilka vissa var men inte mer.. Iallafall så blev det fest o sånt, och min mamma blev verkligen jääätte full, vilket var ännu pinsammare, och höll på o dansa osånt, så Albin åkte hem, för han pallade inte med henne. Jag stannade kvar och spelade spel med Ellen, Andrè och Rebecka. Sedan gick jag och mamma hem på natten. Var hemma vid ungefär tre och då somnade jag direkt... Vad gjorde ni igår ? :)

Idag ska jag bara vara hemma och chilla iallafall, sov till halv ett, upp och äta lite, sola och sedan nu håller jag på att städa mitt rum, som ser hemskt ut, men jag är snart färdig (hoppas jag). Vi får väl se! Puss sålänge iallafall ;*


 

ett smile, en blick & jag föll för dig.


Av mellanhimmelojord - 11 augusti 2012 12:15

Go Morron sötisar !

Sov ju över med Isabella igår, sjukt kul ! Hon kom till mig vid två, så pratade vi en massa (hade ju inte setts på evigheter!!), spelade lite Super Mario (wii), vi är såå bäst på det xd , sedan åt vi kvällsmat, tittade på film - Hipp, Hipp, Hora! hette den. Väldigt bra faktiskt. Men den var från 2004, så alla hade typ asfula kläder... ^^ Haha! Men sen så var vi ute en stund och gick runder lite i typ hela Tyringe. Mysigt! Somnade vi två ungefär och vaknade imorse vid elva. Åt frukost och plockad eundan extrasängen osv. Sedan åkte Isabella hem..
Nu sitter jag här, bloggar lite, ska snart gå och duscha. Sedan blir det att välja kläder inför festen ikväll, har typ panik, ingenting o ha på mig... :( Så ska jag fixa lösnaglar och lite så oxå (Y) Ha en awesome dag !


 



Av mellanhimmelojord - 10 augusti 2012 14:45

   

Aj lav jo <3

Av mellanhimmelojord - 10 augusti 2012 11:59

HejHej !

Mamma väckte mig typ vid tio idag, fett segt -.-' Gick upp vid typ halv elva-elva och åt frukost, sedan har jag typ klätt på mig, sminkat mig och fixat mitt hår. Och nu sitter jag här och lyssnar på Justin Biebers nya skiva och bloggar, funderar på att slänga in nått tidsinställt inlägg idag?

Vid två idag, kommer Isabella iallafall och så får hon underhålla mig idag, sedan sover hon här inatt (Y) . Awesome !

Imorgon klockan fyra blir det nån jävla "vuxenfest" som jag var tvungen att följa med på, och det varar väl typ hela natten antar jag. Vi ska vara ute i ett tält så jag kommer frysa ihjäl, ska ha shorts på mig... ^^ Jag tror att det kommer några i min ålder iallafall, så det blir väl aa... Kul blir det väl inte, men det funkar väl, antar jag... jaja .. Vad ska ni göra imorgon ? :)

Puss på er så hörs vi senare ;*


    



Av mellanhimmelojord - 10 augusti 2012 11:46

Jag tycker flätor är otroligt fint, till både vardags och fest... Man kan ha det typ när som helst! Man kan göra så många olika fätor oxå, inbakade, fiskben, vanliga, med fyra slingor istället för tre, olika håruppsättningar, osv. Idag har jag tre flätor på höger sida, som går ner till en ända stor fläta som ligger på vänster sida. Tyckte faktiskt det blev helt okej, men jag pallar inte ta foto. Har letat upp lite foton på olika flätor på google :


       

Let's be inspired :)

Av mellanhimmelojord - 9 augusti 2012 12:15

Var ute i skogen igår och tog lite bilder, enjoy :)


                   



Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards