Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under augusti 2012

Av mellanhimmelojord - 18 augusti 2012 13:22

                                        


Haha, har tagit massa flumbilder med kameran ^^ Nolifer här (Y) ! Jaja, ni ser på bilderna hur mina ögonbryn blev iallafall, dessutom kommer det upp en video senare i veckan (om jag orkar) på hur jag brukar sminka mig :) Peace !

Av mellanhimmelojord - 17 augusti 2012 16:58

 

Berlin 2012 - Emelie, Julia, Isabella & Alice.

Av mellanhimmelojord - 17 augusti 2012 12:17

Hejj !

Började dagen med att duscha, raka benen, fixade mina ögonbryn osv. Blev faktiskt riktigt nöjd med mina ögonbryn, ni ska få se en bild senare idag eftersom jag har glömt min kamera hos mamma -.-'. Sedan klädde jag iallafall på mig, sminkade mig och fixade mitt hår. Därefter blev det att gå en liten runda med Vira och Ester. Vira åkte inlines och jag promenerade med mina nya skor (Y) . Kommer ihåg när Ester var en liten valp och fick sitta i Ellies knä i barnvagnen för hon orkade inte gå :') . Nu har vi kommit hem från vår lilla runda, upp till P2 och tillbaka. Sitter här och bloggar nu, ska damsuga mitt rum lite senare (duktig jag är va?;)) och packa färdigt min väska tills jag ska åka till mamma ikväll. Åker dit vid fem typ och äter där oså. jag och Albin ska vara där i helgen eftersom pappa och co. ska till Kolmården och jag och Albin var inte så intresserade av att följa med... Då kan jag använda min kamera iallafall, när jag kommer dit, har saknat den riktigt mycket denna veckan :'( . Imorgon blir det antagligen att åka till Malmö för Rix fm-festival. Norlie & kkv kommer dit och det vill jag faktiskt inte missa ;) . Vet inte vad som händer på söndag riktigt, på kvällen ska jag iallafall till isabella och sova där tills på måndag, sedan börjar ju skiten igen... Jag vet faktiskt inte om jag tycker det ska bli kul eller tråkigt. Det ska bli kul att träffa alla kompisar oså, men själva skolan är ju inte speciellt rolig. och jag har lite ångest för alla betygen och att välja till gymnasie och sånt.... Dessutom ska vi ha typ världens sämsta lärare i Svenska :( Är riktigt pissed off, vi har haft samma i sv- och eng, ända sedan sjuan och nu sk avi få en ny i svenska ?! Jag tyckte mycket bättre om den gamla läraren, fattar inte varför vi inte kan få ha henne kvar. Ska tamigfan klaga hos rektorn :@ .Det ska bli skönt att komma in i rutinerna igen iallafall, även om jag gärna hade haft längre sommarlov... ;) Vem hade inte det lixom ? Känns som sommaren har gått skit snabbt och jag inte har hunnit gör det jag vill, men men .. :/ Efter nästa sommarlov, alltså om 1 år !! Börjar jag gymnasiet, det är ganska så sjukt egentligen, känns som det inte var så länge sedan jag gick i typ tvåan ;S . Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och damsuga mitt rum, så det blir lite fint ;) och sedan ska jag se till att jag får lite mat, har inte ätit nån frukost idag... Jaja, puss på er så hörs vi ikväll :*


 

Ellie & Ester åker vagn för typ 1-2 år sedan :')

Av mellanhimmelojord - 16 augusti 2012 17:46

ChaCha !

Ska berätta lite snabbt om min dag innan jag ska iväg.

Vaknade av mig själv vid halv tio, väääldigt ovanligt för att vara jag, brukar kunna sova till ett ;s. Upp, äta frukost och sedan blev det bara att ta det lugnt. Tittade lite på tv med Vira och läste min nya FRIDA-tidning. Vid två-halv tre så cyklade jag hem till Isabella och därefter fortsatte vi till Julia. Trodde hon bodde skitlångt iväg 8har bara varit hos hennes mamma innan o nu skulle vi till hennes pappa), men det var faktiskt ganska så nära :) Chillade lite där sedan cyklade vi till McDonalds och köpte glass, shillade lite där, cyklade tillbax, chillade hos Julia, sedan cyklade jag och Isabella hemåt. Nu sitter jag här och väntar på att familjen ska bli klar så ska vi gå ut och äta på restaurang (Y) . Riktigt awesome dag om jag får säga det själv ! Kände att jag använde ordet chilla väldigt många gånger i detta inlägget. Men men, nu ska vi dra, puss och hej ;*


   

jag & girlsen när vi var i Berlin i mars. saknar <3

Av mellanhimmelojord - 15 augusti 2012 13:41

Något som jag är riktigt nöjd med är att jag tog hål i navlen. Det gjorde fruktansvärt ont men det var klart värt det, har haft piercing i navlen i ungefär 1 ½ år nu och är fortfarande lika nöjd som när jag tog den! Min blev inte inflamerad eller stöttes ut eller någonting fast jag inte var så jätte duktig på att tvätta med nått speciellt medel (A) ;s . Jag är jätte stolt över att jag "vågade" pierca navlen och riktigt nöjd med resultatet! Jag piercade mig på Evil Woman i Hässleholm. Jag tror hon som gjorde det hette typ Ulrika eller något. Hon var jätte duktig och jag rekomenderar verkligen alla som har tankarna på navelpiercing att göra det där :) Känner jätte många som piercat navlen där och är jätte nöjda med resultatet.


 

Kärlek till navelpiercing <3

Av mellanhimmelojord - 14 augusti 2012 23:25

Hej! Ligger här i min säng o tänkte sova, så kom jag på att jag inte har bloggat idag o det måste jag ju såklart göra ;) Idag har jag varit med Isabella. Jag cyklade oså möttes vi utanför henne. Upp till stan och köpte jeans till mig, sedan kollade vi lite på VeroModa och sedan cyklade vi hem till mig. Chillade lite-girlstalk! Lagade lunch och skulle sedan spela BUZZ med Albin och Alfred men tv-spelet cp-ade sig... :( Så vi gjorde intee så mycket idag egentligen, pratade en massa! När Isabella cyklat hem spelade jag spel med Vira och sedan spelade vi lite sims. Kvällsmat och sedan mys i soffan med tjejerna och en film-Cars 2. När Vira och Ellie gått och lagt sig så tittade jag och Albin på tv och lite så. Allmänt chill kväll :D ! Nu ska jag sova för jag e skittrött, puss och god natt ! ;*

Av mellanhimmelojord - 13 augusti 2012 17:52

Oh my god ! Något underbart hände precis, kan dock inte säga vad ;) Ahhh ! Tror jag dör... <3

Av mellanhimmelojord - 13 augusti 2012 17:33

Hej !

Vaknade av att Vira och Ellie satt i min säng och pratade om typ allt. Väldigt störigt sådär åtta på morgonen.. -.-'

Har inte gjort nått speciellt idag, spelat lite sims, varit på maxi, osv. Albin, Vira och Ellie har haft varsin kompis här hela dagen så det har varit väldigt lugnt och skönt. Albins kompis, Alfred, ska förövrig sova över oxå. Blev bara ett litet snabbt inlägg idag för vi ska äta nu, puss ;*


 

Söta unge :')


Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards