Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 1 september 2012

Av mellanhimmelojord - 1 september 2012 19:28

Har haft en riktigt bra dag idag och hoppas på en mysig kväll :) !
Gick upp vid halv åtta, duschade och gjorde mig iordning sedan begav sig Linda och jag till Kristiandstad på ''hemligtuppdrag'', jag hade alltså inge aning om vart vi skulle. Kom fram och jag blev inledd på MakeUpStore :D Där blev jag sminkade och fick sedan välja produkter för 500 :- där, vilket inte e så mycket, eftersom det e vääldigt dyrt om vi säger så. Köpte iallafall foundition, puder, puderborste och eyelinerborste för ca 900 :- (A) Riktigt bra produkter ha dem så det e väääldigt bra kvalitet på sakerna (Y) Efter sminkningen så gick vi till H&M där jag köpte en tröja och ett par byxor.. Sedan köpte jag två par örhängen på Ur&Penn. Till lunch blev det Subway och sedan åkte vi till Maxi och handlade inför kvällen.
När vi kom hem så började pappa och Linda genast laga mat och förbereda inför kvällen. Nu har vi precis ätit förrätt, huvudrätt och börjat titta på en film, SpyKidz4 xd , och snart blir det efterätt :) Riktigt mysig dag/kväll, ha det bra ! Puss ;*

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards