Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 7 september 2012

Av mellanhimmelojord - 7 september 2012 18:15

 

Tröja : JC

Jeans : H&M

Örhängen : Accent


Nu har precis alla gäster kommit så nu blire kräftskiva.

Kärlek till alla små söta bloggläsare, glöm inte att kommentera!<3

Av mellanhimmelojord - 7 september 2012 17:47


"We could be starven, we could be homeless, we could be broke"

Av mellanhimmelojord - 7 september 2012 17:40

Av mellanhimmelojord - 7 september 2012 16:00

Insåg nu att jag glömde blogga igår... :( Sorry. Men vi tar det nu istället ;)

Vaknade av mig själv redan tio över fem på morgonen, fett segt... Gick upp kvart i sex iallafall, fixade mig och packade det sista. Sedan åt jag frukost oså, därefter blev det att ta bussen till Hässleholm vid tjugo över sju. Var framme vid halv ungefär och då gick jag hem till Julia och var där en stund innan vi mötte Anna. Sedan gick vi tillsammans till stationen där vi mötte resten av vår klass + Dan & Kristina. Efter en stund kom bussen och vi åkte till Vittsjö, - Pickelsjön. Hoppade av vid "stationen" i Vittsjö, om man nu kan kalla det station... Sedan gick vi till sjön där vi mötte LG, vår gympalärare. Vi fick lite instruktioner, flytväst, och kanoter + paddlar. Sedan vare bara att sätta igång. Det var redan uppgjort en runda som vi skulle paddla (eller cykla, som jag av någon anledning sa hela tiden...? ;s) Jag paddlade med Anna och vi började med att hon satt bak, dvs. hon styrde. men det gick inte så bra eftersom Anna inte kan höger och vänster xd. De andra paddlade in i en liten bukt och tittade på ett vattenfall emn jag och Anna var så efterblivna så LG sa åt oss att vänta precis innan, för det skulle ta så lång tid annars -.-' Men trots att vi var längst fram påväg mot den lilla ön där vi skulle fika så paddlade alla om oss och vi kom sist dit :( . På den lilla ön fikade vi iallafall och sedan paddlade vi vidare, denna gången med mig som "Styrman". Det gick ganska bra och vi körde bara in i nått jävla sjögräs. Påvägen krockade vi ju dock med flera stycken från vår klass och två tyska killar xd. Jätte pinsamt, men väldigt kul ändå (de såg heeelt okej ut ;)) Vi var iallafall bland de första till nästa strand (Y) . Där åt vi lunch och sedan paddlade vi hela vägen tillbaka. Påvägen tillbaka höll vi på att krocka med samma tyskar igen men det slutatde med att vi bara hälsade (A). Efter massor av misslyckanden på vägen till den första stranden så kom jag och Anna äntligen fram, mottagna med applåder, ungefär 15+ minuter efter alla andra :s . Jaja, whatever, vi hade riktigt roligt jag och Anna :)

Riktigt mysig dag med klassen!


 


btw. OneDirection vann VMAs (Y) happymoment<3

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards