Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 19 september 2012

Av mellanhimmelojord - 19 september 2012 19:55

hejj!

Har varit riktigt effektiv i eftermiddag. Efter skolan hade jag följe med Julia till stan, hon skjutsade mig, sedan mötte jag mamma som letade kläder till begravningen på fredag. Hon hade hittat en svart klänning som passade henne jätte bra men hon hade inget att ha över... Till slut struntade vi i det iallafall och bestämde att hon faktiskt fick ha sin skinnjacka ;) Så vi åkte till "Blomsterlandet" och köpte äppeltrad avnån anledning, det var väääldigt viktigt iallafall... vetifan. Sedan körde vi hem och jag åt lite tårta från igår. Juste, jag glömde blogga igår, var fullt upp då med, först var jag på stan med Isabella och köpte begravningskläder och sedanfyllde Björn 42 år, så vi firade honom lite, familjen bara... Iallafall, tillbaka till idag , efter tårtan pluggade jag, engelska glosor + verb och gjorde färdigt gruparbetet i so. Sedan plockade jag undan på mitt rum (har dock inte dammsugat o sånt), tömmde min papperskorg (Y) , packade gympaväskan tills imon, packade upp gårdagens inköp och tog foton på det :) Sedan hjälptes jag och Albin åt att laga mat så vi har typ precis ätit, makaroner och köttbullar ;) Azuum! Nu ska jag ställa in lite tidsinställda inlägg och sedan ska jag duscha. Kramisar ;*


 

Av mellanhimmelojord - 19 september 2012 17:33

  '

#Pluggar


Bloggar mera senare, promise! Har massa läxor, men ni ska få lite bilder senare på mina nya skor + min klänning, puss :*

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards