Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 13 september 2012

Av mellanhimmelojord - 13 september 2012 19:48

Hej!

Skolan har varit som vanligt, jag & Julia har varit heeelt hyper eftersom inte Isabella är i skolan är i skolan och "håller ordning" på oss ;) Nej, men vi har bland annat börjat stalka en i vår klass xd Tycker lite synd om honom men det e jävligt roligt ^^ Efter skolan tog jag bussen till stan och sedan mötte jag Linda, Malin & Lovalie. Shoppade lite till Lovalie och sedan till hemmakväll och köpa godis och därefter till Kvantum och köpa mat inför helgen då pappa och Linda är bortresta, typ.. När vi kom hem så typ packade jag upp gympakläderna oså, sedan la jag mig i soffan och tittade på massa Disneychannel -program med Vira. Pysslade lite med henne oxå och sedan chillade jag ännu lite till. Har varit så sjukt trött idag... Så jag somnade typ på soffan i eftermiddags.... Jag är fortfarande trött så jag orkar knappt protestera nu när Albin tittar på tv, tittar på jävla "kock-program" -.-' ahh, får lite pms-ryck på honom imellanåt, men det får han faktiskt ta... Han borde väl vara van nu i och för sig ^^ jaja, nu ska jag kolla twitter och facebook o lite så , puss :*


 

Av mellanhimmelojord - 13 september 2012 08:00

 

mobilbild

Svart linne - JC

Svart/vita mysbyxor - Ullared

Svart tub - H&M

Svarta örhängen - Glitter


Ha en MegaAwesome dag! Puss på er;*

Av mellanhimmelojord - 13 september 2012 07:12

Igår efter skolan så "cyklade" jag och Julia hem till Isabella som har och är ledig hela veckan. Vi försökte lära oss att skjutsa på vägen (efterblivna som inte redan kan xd) vilket inte gick speciellt bra, men till slut lyckades Julia skjutsa mig så efter ett tag kom vi fram (Y). Hemma hos Isabella bara chillade vi, åt kladdkaka och skrattade typ jätte mycket ^^ Pappa hämtade mig vid 18:00 sedan blev det hem och äta hemmagjord pizza, duscha, raka benen osv. Sedan tittade jga på "Trinny & Susannah stylar om Sverige" haha..

Det var lite kort om gårdagen igår eftersom jag inte orkade blogga igår, nu ska jag snabbt kolla lite bloggar och sedan borsta mina tänder oså, sen blire skola, puss :*


 

Isabellas fina kladdkaka

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards