Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 5 september 2012

(Y)

Av mellanhimmelojord - 5 september 2012 16:33

   bad hairday


Nu är det heeelt säkert att det blir Ullared på lördag (Y)

Är jätte glad just nu , hihi ;)


OUTFIT:

~ Svarta tights - Lindex

~ Svart linne - H&M

~ Adidas Kofta - ?

~ Halsband med "E" - Glitter


Lots of love :*

Av mellanhimmelojord - 5 september 2012 15:36

 

Såå gott :')

*Turkisk yoghurt

Av mellanhimmelojord - 5 september 2012 14:24

ChaCha!


Känns som om det var jätte längesedan som jag skrev ett "riktigt" inlägg här på bloggen... Ledsen för det :/ Det är fullt upp hela tiden, massa läxor och alltid något som kommer imellan. Igår satt jag och pluggade hela eftermiddagen, exakt hela, ochsedan åkte vi ut till Ballingslöv till Hanna & Hannah. Vi typ fikade och pratade oså, sedan tittade vi på Robinson på kvällen. Hanna & Hannah hade fest i lördags och då var det maskerad så de hade två stycken peruker liggandes framme som jag såklart var tvungen att prova ^^ . En affro och en typ svart kort hår, mammas kommentar var : "Omg Emelie, du passar ju i alla frisyrer! -.- " Hannas kommentar var : "Emelie du har inte funderat på att bli modell?" Haha, (har faktiskt fått höra det av folk innan, att de tycker att jag ska bli modell ;s ...) Om jag har funderat på att bli modell? Alltså visst det är säkert jätte kul, men för det första är jag inte tillräckligt lång, kan inte gå i högklackade skor (xd),och så har jag inte tillräckligt bra självförtroende. Men visst hade det varit kul att prova?


Idag slutade jag tidigt eftersom lärarna är på utbildning var fjärde onsdag så slutar vi redan halv tolv då. Så jag tog bussen hem och lagade lunch, sedan dess har jag bara pluggat. Vi håller på med ett grupparbete i Religion - Judendomen, då jobbar jag tillsammans med Anna & Lina. Det går faktiskt ganska bra, och jag skrev precis färdigt min del och har dessutom gjort framsida. Vi får väl se hur det blir helt enkelt :) . Imorgon ska vi åka buss med klassen till Pickelsjön i Vittsjö och paddla kanot. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det, jag har aldrig suttit i en kanot så det kan ju bli spännande ;s Ska paddla med Anna så vi får se hur vi lyckas med det xd Vi ska ha med oss lunch och fika iallafall så det kan nog bli lite mysigt, sålänge man inte ramlar i...'


På fredag så ska vi ha lite kräftskiva här hemma, men det är inte riktigt bestämt vilka som kommer än... Ska bli ganska kul iallafall, dock äter jag inte kräftor eller räkor pga. deras ögon ^^ Tycker det är sjukt äckligt. Jag kan visst äta frystaräkor men inte sånna man skalar själv, med ögon och stjärt och sånt.. euw xd Jaja, på lördag ska vi kanske åka upp till Ullared, och det ska bli kul! Har varit där nästan varje år, enda sedan jag var ca. 6 månader gammal, minnen :') .


Puss på er & glöm inte kommentera ;*


 

Jag i affroperuken igår


 

 

Modellbilder från TheStudio -11  

Av mellanhimmelojord - 5 september 2012 14:18


If it's meant to be it will be

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards