Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 16 september 2012

Av mellanhimmelojord - 16 september 2012 17:33

 

when de world is tellin u to cry just say f*ck u n smile

Av mellanhimmelojord - 16 september 2012 13:41

Tänkte bara berätta lite snabbt om min helg. I fredags efter skolan så häntade Malin mig och sedan åkte vi o handlade inför helgen och sedan hem. Väl hemma så lagades det tacos och det blev lite fredagsmys oså, pappa o Linda hade redan åkt iväg. Agneta la tjejerna på kvällen och jag gick själv o la mig jätte tidigt eftersom jag var skittrött.

På lördagen så gick jag upp vid åtta typ, åt frukost och fixade mig. Sedan passade jag tjejerna, Vira å¨kte till sin morfar vid lunch typ och skulle sova där. Ellie var hos grannen o lekte så jag passade Lovalie. Sedan sov Lovalie en stund och därefter hämtade jag och Lovalie Ellie på lekplatsen och gick en liten runda med barnvagnen. När vi kom hem blev det filmmys med massa godis, LejonKungen2.

Idag så sov jag till typ nio. Sedan gjorde jag mig redo för dansen, men när jag skulle sänka sadeln på cykeln så gick det inte för den var alldeles för hårt åtskruvad (jag var för svag) så jag struntade i att dansa och hade lite danslektion hemma istället med Vira. Därefter sminkade jag Ellie (bilder i förra inlägget) och sedan fick hon modella ;) . Sötis! Nu sitter jag här och kollar runt lite, puss puss ;*


 
 

Av mellanhimmelojord - 16 september 2012 13:29

                                                         

Har precis sminkat, och fixat Ellie. Gullunge :')

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards