Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 2 september 2012

Av mellanhimmelojord - 2 september 2012 20:29

Hejj !

Idag vaknade jag jätte tidigt, typ halv åtta, helt av mig själv. Bara för att man går upp så tidigt varje dag annars... -.-' jaja, tittade lite på film med Ellie innan vi åt frukost. Därefter blev det att göra sig iordning och sedan skjutsade pappa mig och Vira till T4. Dans mellan 11:30-13:00 medan Vira tittade på. Jätte kul att se alla igen, dessutom hade det börjat tre stycken nya, vilket jag inte tyckte var speciellt kul, eftersom jag hade hoppats att det skulle bli lite svårare för oss som har gått i flera år... Menmen... Efteråt hämtade pappa mig och Vira och vi åkte hem för att äta lunch. I eftermiddag har jag beställt mina skolfoton, packat, pluggat lite matte, tittat på filmen från dansshowen, badat Ellie, osv. Till kvällsmat blev det pizza och sedan bev det att duscha och raka benen (Y) . Nu sitter jag här, har precis fixat mina naglar, tittar lite på "Solsidan" och som sagt, bloggar. Ska kolla facebook och twitter nu sedan ska jag ta en halstablett, har riktigt ont i halsen och jag har ingen som helst lust att bli sjuk.. -.-' Imorgon blir det skola som vanligt och sedan till mamma på eftermiddagen :) Vet inte riktigt vad som händer i veckan men ska antagligen o köpa en ny parfym iallafall, gärna Someday av Justin Bieber  tycker att den luktar underbart gott och har inte någon riktig favoritparfym hemma just nu... ^^ Jaja, vi får väl se vad som händer i veckan :) Puss ;*


 

Av mellanhimmelojord - 2 september 2012 20:27

         


:) 

H&M

Av mellanhimmelojord - 2 september 2012 20:03

   

De två plaggen överst, till höger, köpte jag i Kristiandstad, de andra plaggen ska jag beställa :)

Kärlek till västen <3

Puss ;*

Av mellanhimmelojord - 2 september 2012 14:32

              


Love MakeUpStore (L)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards